شرایط ضمانت 7 روز بازگشت کالا

به دلیل مقررات بهداشت امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقه ای وجود ندارد. کالا تنها در صورتی به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری و انصراف از خرید پس گرفته می شود که پلمپ داشته باشد و این پلمپ باز نشده باشد، در غیر این صورت امکان بازگشت کالا وجود ندارد. در صورتی که کالا در فرآیند ارسال خراب شده یا مشکلی داشته باشد تا 7 روز بعد از تحویل، باز پس گرفته شده و پس از بررسی و احراز مشکل معدوم می شود. برای استفاده از ضمانت بازگشت کالا لازم است حداکثر تا 7 روز پس از دریافت بسته، با شماره فروشگاه تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید.

نحوه مرجوعی کالا

برای بازگرداندن کالا لازم است ابتدا موضوع را به فروشگاه اطلاع دهید. برای تماس یکی از این دو روش را انتخاب کنید: 1- با شماره ۰۹۱۸۳۸۰۴۰۰۵ یا ۰۸۷۳۳۱۷۳۲۹۷ تماس بگیرید 2- در اکانت کاربری خود، در بخش خریدهای من وارد شده و به امور مشتریان ئیلاشاپ ایمیل ارسال نمایید. در ایمیل، درخواست خود را به همراه شماره فاکتور و علت بازگشت کالا ارسال بفرمایید تا درخواست شما را بررسی کرده و طی یک روز کاری با شما تماس بگیرند. در این تماس، ممکن است از شما خواسته شود از محصول یا بسته خود که قصد بازگرداندن آن را دارید عکس ارسال نمایید و کمی تأمل نمایید تا مشکل شما بررسی شود. در صورت تأیید مرجوعی کالا، زمان و روش بازگرداندن آن با شما هماهنگ می شود. بعد از تأیید و هماهنگی برای بازگرداندن کالا، لطفا مشخصات خود شامل شماره فاکتور، شماره همراه و نام خود را به همراه محصول از روش های اعلام شده برای ما ارسال کنید.

نحوه تسویه حساب کالای بازگردانده شده

برای بازگرداندن کالا، ابتدا روش بازگرداندن کالا را با همکاران فروشگاه هماهنگ نمایید. در بازگشت کالا از شهرستان ها باید قبض پست به همراه کالا ارسال شده و یا در اولین فرصت تصویرآن از طریق ایمیل یا واتس اپ ئیلاشاپ فرستاده شود. توجه کنید در صورتی که کالا بدون هماهنگی و یا به روشی غیر از استفاده از سیستم حمل و نقل مورد تایید ئیلا شاپ  باز گردانده شود، هزینه های بازگرداندن کالا به عهده مشتری خواهد بود.